Jak Honda testuje nowego Civica

Rusza nowa kampania reklamowa japońskiego kompaktu, która ma pokazać, z jaką pieczołowitością testowane są Hondy.
Jak Honda testuje nowego Civica
Nowa kampania ma wypromowac przede wszystkim Civica. fot. Honda
12.08.2014

Kampania ma pokazać klientom, że są "testy i testy przeprowadzane przez Hondę". Mają zobaczyć jak skrupulatnie firma testuje swoje auta. Przykładem może być kontrola pojazdów w specjalnej komorze klimatycznej,  w Swindon w Wielkiej Brytanii w fabryce Hondy. Civic, CR-V i Jazz są tu poddawane ekstremalnym temperaturom  od -30°C do +80°C.

Efektem tego jest 30 sekundowy spot, obrazujący w jakich warunkach sprawdzany jest Civic. To tylko początek, bowiem kampania ma być wielokanałowa i objąć również telewizję czy prasę. W sieci ma się pojawić interaktywna reklama pozwalająca użytkownikowi na zmianę temperatury i obserwowanie zmieniających się warunków. Ma to wpłynąć na wzrost sprzedaży japońskiego producenta, bowiem Honda opiera się na badaniach Google, które mówią, że cechy świadczące o wytrzymałości pojazdu bardzo wpływają na ostateczną decyzję klienta o zakupie nowego samochodu.

 

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie