Klienci chętnie personalizują Nissana Micrę

Klienci chętnie personalizują Nissana Micrę
Fot. Nissan
11.08.2017
Łukasz Kuźmiuk

Nissan oferuje klientom wybierającym Micrę stosunkowo szeroki zakres personalizacji auta. Co ciekawe, dealerzy marki odnotowują większy niż się spodziewano popyt na tę usługę - decyduje się na nią mniej więcej co czwarty nabywca japońskiego mieszczucha. Trudno się temu dziwić, bowiem Nissan Micra może występować w 100 konfiguracjach - modyfikować można elementy zewnętrzne i w kabinie pasażerskiej. Z badań przeprowadzonych wśród pierwszych nabywców modelu Micra wynika, że 60% z nich skusiła stylistyka samochodu i był to główny powód decyzji o zakupie tego auta.

 

Zobacz też: Nissan Micra z centralnie umieszczonym silnikiem V6

 

Najpopularniejszym kolorem personalizacji nadwozia jest pomarańczowy Energy. Kolejne miejsca zajmują czarny Enigma, srebrny Vibrant Chrome oraz niebieski Power. Personalizacja nadwozia jest wybierana najczęściej przez klientów w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Wśród Europejczyków wnętrze samochodu najczęściej personalizują Włosi, a ulubione kolory to kolejno: pomarańczowy Energy, niebieski Power i czerwony Invigorating.

Wiadomo także, która kombinacja kolorów jest najpopularniejsza w Europie. Według dealerów klienci najchętniej łączą ciemnoszary lakier z personalizacją nadwozia i wnętrza w kolorze pomarańczowym Energy. Średnio klienci przeznaczają na personalizację równowartość 400 euro.

 

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie