Pod względem stylistycznym piąta generacja CR-V prezentuje się naprawdę dobrze. Design japońskiego SUV-a jest nowoczesny i atrakcyjny, dzięki czemu auto na drogach będzie przyciągać uwagę innych kierowców. Zachowano także charakterystyczną sylwetkę pojazdu, która przypomina nadmuchane nadwozie typu kombi. Moim zdaniem nowa Honda jest ładniejsza od poprzednika, a zapewne większość z Was myśli podobnie. Co ciekawe, nowa Honda CR-V została wyposażone w aktywnie otwieraną i zamykaną atrapę chłodnicy, co zmniejszyło opór aerodynamiczny samochodu.
Według zapewnień producenta kabina pasażerska nowej Hondy CR-V zapewnia podróżnym więcej przestrzeni niż środek poprzedniej generacji modelu. Deska rozdzielcza jest bardziej elegancka, jednak nie straciła nic ze swojej prostoty. W jej centralnym punkcie pojawił się nowocześniejszy wyświetlacz systemu multimedialnego, a na konsoli centralnej pozostawiono dźwignię zmiany biegów, co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. Japończycy twierdzą, że do wykończenia wnętrza SUV-a użyto materiałów wysokiej jakości, które mają zbliżyć CR-V do klasy premium.
Na rynku amerykańskim Honda CR-V będzie dostępna z turbodoładowanym, 192-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1.5 litra oraz wolnossącym "benzyniakiem" o pojemności 2.4 litra. Mniejsza z wymienionych jednostek napędowych powinna trafić także do Europy. Japoński SUV na Starym Kontynencie prawdopodobnie będzie występował także z turbodieslem 1.6 l i-DTEC.