Kevin Spacey i Renault

Tajemnicza podróż, to nic innego jak początek nowej kampanii marketingowej Renault. Cel? Przedstawienie światu nowej wersji minivana Renault Espace.
Kevin Spacey i Renault
15.04.2015

W myśl maksymie, "Make your time great" przedstawiciele francuskiego koncernu podjęli decyzje o współpracy z gwiazdą Hollywood. Koncepcja kampanii stworzonej przez Publicis opiera się na ponadczasowości osiągnięć aktora i przyrównuje do niej cechy nowego flagowca koncernu. Spoty w rzeczywistości są cyklem wywiadów i krótkich filmów, w których bierze udział Kevin Spacey. Dzięki nim dowiemy się o rolach aktora w najgłośniejszych produkcjach jak: "American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”. Nie zabraknie w nich oczywiście doskonałych opinii na temat nowego Renault.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Nowy Espace. Znamy ceny

 

Kampania rozpocznie się 15 kwietnia we Francji, a następnie w pozostałych krajach Europy.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie