Porsche 911 Carrera GTS ma wypełnić lukę (jest tam jakaś luka?) pomiędzy modelami S a GT3. Do sprzedaży trafią cztery odmiany GTSa – Coupé i kabriolet dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie. Pod maską silnik o mocy 430 KM, dzięki czemu GTS ze skrzynią PDK przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h – najszybsze Coupé z tylnym napędem i ręczną skrzynią biegów osiąga 306 km/h. Co ciekawe szybsza i mocniejsza druga generacja GTSa ma taki sam apetyt na paliwo.
Seryjnie nowy model będzie wyposażony w biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia oraz sportowy wydech. Wewnątrz fotele i deska rozdzielcza wykończona skórą i alcantarą.
Odmiana GTS będzie łatwa do rozpoznania z zewnątrz. Charakterystyczne akcenty to 20-calowe felgi w kolorze czarnym, mocowane za pomocą centralnej śruby, przyciemniane przednie światła, oraz czarne końcówki wydechów. Sprzedaż modelu GTS rozpocznie się w listopadzie.