Wiemy jak będzie wyglądało Volvo XC90 R-Design
/img2.autostuff.pl/a/14/39/wiemy-jak-bedzi-wygladalo-volvo-xc90-r-design_54201421.jpeg)
Najbardziej kłującym w oczy wyróżnikiem wszystkich "R-Design'ów" jest lakier. Wściekle niebieski kolor "Rebel Blue" znajdzie się również w nowym XC90. Ciekawostką jest fakt, ze będzie można wybrać go w opcji z folią matującą. Ci, którzy nie chcą się rzucać w oczy mogą zamówić inne kolor z palety dla nowego szwedzkiego SUVa. Oprócz tego z zewnątrz znajdziemy inny wzór atrapy, spoilery w przednim i tylnym zderzaku oraz metalowe wykończenia o matowej strukturze (lusterka, relingi, ramki szyb). Z tyłu wzrok przyciągają dwie końcówki wydechu zintegrowane z tylnym zderzakiem. XC90 R-Design będzie się toczyć na dedykowanych tylko de tej wersji felgach aluminiowych o rozmiarach od 20 d0 22 cali.
Sportowego sznytu dodadzą mocniej wyprofilowane fotele tapicerowane nubukiem i perforowaną skórą, która znajdzie się też na kierownicy, lewarku zmiany biegów czy... kluczyku. Do kompletu dołączą metalowe nakładki pedałów, dywaniki, wykończenia deski z włókna węglowego, czy specjalne podświetlenie wnętrza. O wersji przypomni nam również grafika na wyświetlaczu centralnym.
Oczywiście R-Design będzie się najlepiej komponował z 400 konną hybrydą T8, ale pakiet będzie można zamówić do każdej innej wersji silnikowej. Dla klientów o mniej sportowym zacięciu Volvo przygotowało bardziej dystyngowaną ale nie mniej luksusową wersję Inscription. Silnik T8, dzięki momentowi obrotowemu 600Nm, pozwala rozpędzić się nowemu XC90 do setki w 6 sekund, co, biorąc pod uwagę gabaryt auta, jest bardzo dobrą wartością. Niemniej nie możemy się doczekać, kiedy nowego SUVa od Volvo wezmą na warsztat specjaliści od Polestara.