Volvo XC90 First Edition - wszystkie sprzedane
/img2.autostuff.pl/a/14/36/volvo-xc90-first-edition---wszystkie-sprzedane_23.jpeg)
47 godzin - tyle czasu zajęło internautom wykupienie wszystkich limitowanych XC90. 500 poszło do USA, drugie tyle do Chin, pozostałe podzielono na resztę świata. Ponoć 20 z nich przyjadą w kwietniu do klientów w Polsce. Pierwsza w historii Volvo sprzedaż internetowa zakończyła się pełnym sukcesem. W nieco ponad godzinę po starcie, zarezerwowanych była znaczna wiekszość aut, w szczycie sprzedawało się 7 samochodów na minutę!
"Jesteśmy zadowoleni, ale nie zaskoczeni" powiedział Alain Visser, wiceprezes Volvo. "Duże zainteresowanie XC90 wzrosło do astronomicznego po premierze w zeszłym tygodniu." Doskonała sprzedaż jest tylko potwierdzeniem tego, jak dobrą markę wyrobili sobie Szwedzi pierwszą generacją XC90 i jak doskonałe przeprowadzili działania marketingowe. Przecież, żaden z chętnych na świeżutkiego SUVa nie miał bezpośredniej styczności z autem. O ile mi wiadomo, to sporo osób zamówiło auta jeszcze przed oficjalną premierą. Jestem bardzo ciekaw, jak będą kształtowały się ceny XC90 First Edition w przyszłości. Czy kupno tego auta okaże się tylko kosztownym kaprysem, czy niezłą inwestycją.