Volvo XC90 First Edition - wszystkie sprzedane

Volvo zapowiadało, że wszystkie 1927 sztuk limitowanej edycji pójdzie w dwa dni. Tymczasem, ostatni egzemplarz sprzedał się godzine przed zakładanym terminem.
Volvo XC90 First Edition - wszystkie sprzedane
Limitowane XC90 sprzedały się niczym ciepłe bułeczki. fot. Volvo
05.09.2014

47 godzin - tyle czasu zajęło internautom wykupienie wszystkich limitowanych XC90. 500 poszło do USA, drugie tyle do Chin, pozostałe podzielono na resztę świata. Ponoć 20 z nich przyjadą w kwietniu do klientów w Polsce. Pierwsza w historii Volvo sprzedaż internetowa zakończyła się pełnym sukcesem. W nieco ponad godzinę po starcie, zarezerwowanych była znaczna wiekszość aut, w szczycie sprzedawało się 7 samochodów na minutę!

"Jesteśmy zadowoleni, ale nie zaskoczeni" powiedział Alain Visser, wiceprezes Volvo. "Duże zainteresowanie XC90 wzrosło do astronomicznego po premierze w zeszłym tygodniu." Doskonała sprzedaż jest tylko potwierdzeniem tego, jak dobrą markę wyrobili sobie Szwedzi pierwszą generacją XC90 i jak doskonałe przeprowadzili działania marketingowe. Przecież, żaden z chętnych na świeżutkiego SUVa nie miał bezpośredniej styczności z autem. O ile mi wiadomo, to sporo osób zamówiło auta jeszcze przed oficjalną premierą. Jestem bardzo ciekaw, jak będą kształtowały się ceny XC90 First Edition w przyszłości. Czy kupno tego auta okaże się tylko kosztownym kaprysem, czy niezłą inwestycją.

 

 

Polecane wideo

Nowe Volvo XC90 First Edition - tylko dla internautów
Nowe Volvo XC90 First Edition - tylko dla internautów - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie