Lincoln ogłosił w zeszłym tygodniu, że tegoroczny zdobywca Oscara za film "Witaj w klubie" - Matthew McConaughey podpisał wieloletni kontrakt z luksusową marką Forda. Współpraca ma pomóc w sprzedaży nowych modeli samochodów dzięki serii spotów telewizyjnych. Pierwszy pojawi się jeszcze w tym roku i będzie dotyczyć kompaktowego crossovera MKC.
"Lincoln to ikona wśród amerykańskich marek. Podoba mi się gdzie zmierzają i jak się zmieniają". Napisał Matthew McConaughey w komunikacie. "Miałem szansę jeździć nowym MKC po Teksasie i myślę, że robią dobrą robotę".
Lincoln powrócił na rynek w 2012 roku, przedstawiając plan wprowadzenia czterech zupełnie nowych produktów w ciągu czterech lat. Po zupełnie nowym MKZ pojawił się MKC. Pojazd jest luksusowo wykonany i technicznie zaawansowany. Marka koncentruje się na jakości, atrakcyjnym designie i usługach consierge. Ceny tego modelu zaczynają się od 33 995$, czyli ok 110 tyś złotych.
Zanim seria spotów będzie gotowa, Lincoln zaprezentował przedsmak tej kampanii. Zadziała?