Jedna z najlepszych tenisistek na świecie, obecnie współpracująca z Porsche, Maria Sharapova została wybrana jako twarz "Fasion Targets Breast Cancer" (FTBC). Program FTBC jest najdłuższą inicjatywą charytatywną Rady Amerykańskich Projektantów Mody, która od 1962 przoduje w tego typu akcjach.
Kampania obchodziła swoją 20. rocznicę w The New Museum w Nowym Jorku tego lata, tuż przed US Open. Gospodarzem wydarzenia było Porsche. Tego wieczoru pojawiła się tam również Maria Sharapova, która od kwietnia 2013 roku ściśle współpracuje z firmą mającą serce w Stuttgarcie - mogliśmy ją zobaczyć chociażby podczas prezentacji modelu Macan w trakcie Los Angeles Auto Show w listopadzie zeszłego roku.
"Jestem zaszczycona, że mogę aktywnie brać udział w kampanii i wraz z CFDA świętować 20. rocznicę kampanii Fasion Targets Breat Cancer." -mówi Sharapova. "Przez ostatnie 20 lat FTBC zmobilizowała cały świat mody i wszystkich konsumentów do wzięcia udziału w tej akcji. Sponsoring Porsche w tak słusznej sprawie wiele dla mnie znaczy i świadczy o poświęceniu tej marki dla tak istotnej kwestii."
Kampania Fasion Targets Breats Cancer powstała dzięki inicjatywie Ralpha Laurena w 1994 roku, jako odpowiedź świata mody na raka piersi. Po dziś dzień zebrano ponad 54 miliony dolarów, z czego każdy cent został przeznaczony na pomoc pacjentom zmagających się z tą chorobą.