Jak Honda testuje nowego Civica
/img2.autostuff.pl/a/14/33/jak-honda-testuje-nowego-civica_53ea0442.jpeg)
Kampania ma pokazać klientom, że są "testy i testy przeprowadzane przez Hondę". Mają zobaczyć jak skrupulatnie firma testuje swoje auta. Przykładem może być kontrola pojazdów w specjalnej komorze klimatycznej, w Swindon w Wielkiej Brytanii w fabryce Hondy. Civic, CR-V i Jazz są tu poddawane ekstremalnym temperaturom od -30°C do +80°C.
Efektem tego jest 30 sekundowy spot, obrazujący w jakich warunkach sprawdzany jest Civic. To tylko początek, bowiem kampania ma być wielokanałowa i objąć również telewizję czy prasę. W sieci ma się pojawić interaktywna reklama pozwalająca użytkownikowi na zmianę temperatury i obserwowanie zmieniających się warunków. Ma to wpłynąć na wzrost sprzedaży japońskiego producenta, bowiem Honda opiera się na badaniach Google, które mówią, że cechy świadczące o wytrzymałości pojazdu bardzo wpływają na ostateczną decyzję klienta o zakupie nowego samochodu.