Znamy ceny nowego Passata

W salonach Volkswagena ruszyła przedsprzedaż najnowszej, ósmej generacji Passata. Ceny rozpoczynają się od 90 790 złotych.
Znamy ceny nowego Passata
Taniej, szybciej, lepiej - czyli nowe oblicze niespełna 40-letniego samochodu.
11.08.2014
Piotr Stokowski

100%-owa nowość

Niespełna miesiąc temu pisaliśmy o tym, czego możecie się spodziewać po nowej odsłonie rynkowego bestsellera ze stajni Volkswagena. Czyniąc długą historię krótką, inżynierowie z Wolfsburga stworzyli zupełnie nowy samochód, który jest nie tylko lżejszy, szybszy i tańszy w utrzymaniu niż poprzednicy, ale również prezentuje zupełnie inny, wyższy poziom w kwestiach jakości wykończenia i wyposażenia. Dziś znamy już jego ceny.

 

Najtaniej nie znaczy najgorzej

Cennik otwiera model wyposażony w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1400 cm3, współpracujący z 6-biegową skrzynią manualną. Samochód już w podstawowej wersji jest bardzo przyzwoicie wyposażony, m.in. w trzystrefową klimatyzację, system radiowy Composition Colour, tylne światła LED, czujnik deszczu, przyciemniane lusterko wsteczne, system automatycznego hamowania po kolizji, Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, proaktywny system ochrony pasażerów Pre Crash, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold.

 

Jedna pojemność, wiele wariantów

Pozostałe 4 oferowane silniki to jednostki wysokoprężne: jedna o pojemności 1,6-litra TDI i mocy 120KM oraz trzy jednostki o pojemności 2.0 TDI i mocach 150KM, 190KM i 240KM. Najsłabszy diesel oferowany będzie ze skrzynią manualną, drugi co do mocy będzie dostępny z "manualem" bądź 6-biegową DSG, a w wariancie z 190-konnym silnikiem wysokoprężnym do wyboru będzie jedynie skrzynia DSG. Debiutująca, najmocniejsza odmiana to silnik bi-turbo, który oprócz 240KM cechuje się również bardzo wysokim momentem obrotowym - aż 500Nm. Wersja z topową jednostką wysokoprężną jest seryjnie wyposażona w napęd na cztery koła 4MOTION oraz 7-biegową przekładnię DSG. 

 

Cennik 

Silnik

Wersja

Nadwozie

Moc [kW/KM]

Cena PLN

1.4 TSI BMT, 6 biegowy

Trendline

Sedan

92/125

90 790

1.6 TDI CR BMT, 6 biegowy

Trendline

Sedan

88/120

102 490

2.0 TDI CR BMT, 6 biegowy

Trendline

Sedan

110/150

110 690

1.4 TSI BMT, 6 biegowy

Comfortline

Sedan

92/125

97 790

1.6 TDI CR BMT, 6 biegowy

Comfortline

Sedan

88/120

109 490

2.0 TDI CR BMT, 6 biegowy

Comfortline

Sedan

110/150

117 690

2.0 TDI CR BMT, DSG 6 stopniowa

Comfortline

Sedan

110/150

126 790

2.0 TDI CR BMT, DSG 6 stopniowa

Highline

Sedan

110/150

134 590

2.0 TDI CR BMT, DSG 6 stopniowa

Highline

Sedan

140/190

142 390

2.0 TDI Bi-Turbo BMT, 4MOTION,

DSG 7 stopniowa

Highline

Sedan

176/240

166 290

1.4 TSI BMT, 6 biegowy

Trendline

Variant

92/125

95 190

1.6 TDI CR BMT, 6 biegowy

Trendline

Variant

88/120

106 890

2.0 TDI CR BMT, 6 biegowy

Trendline

Variant

110/150

115 090

1.4 TSI BMT, 6 biegowy

Comfortline

Variant

92/125

102 190

1.6 TDI CR BMT, 6 biegowy

Comfortline

Variant

88/120

113 890

2.0 TDI CR BMT, 6 biegowy

Comfortline

Variant

110/150

122 090

2.0 TDI CR BMT, DSG 6 stopniowa

Comfortline

Variant

110/150

131 190

2.0 TDI CR BMT, DSG 6 stopniowa

Highline

Variant

110/150

138 990

2.0 TDI CR BMT, DSG 6 stopniowa

Highline

Variant

140/190

146 790

2.0 TDI Bi-Turbo BMT, 4MOTION,

DSG 7 stopniowa

Highline

Variant

176/240

170 690


Produkcja nowego Passata rozpocznie się w listopadzie. 

Polecane wideo

VW Passat 2014
VW Passat 2014 - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie