Holden Barina to australijski odpowiednik Opla Corsa. Gdyby sprzedawał go typowy Mirek-handlarz, przedsiębiorca ogłoszenie brzmiałoby zapewne w ten sposób:
„Holden Barina, 188 tyś. przebiegu, pierwszy właściciel, garażowany. Rok produkcji 1999. Niemiec płakał jak sprzedawał.”
Pewien mieszkaniec antypodów postanowił pozbyć się takiego właśnie samochodu-zabrał się do tego jednak w nietypowy sposób. Nakręcił bowiem profesjonalny spot reklamowy i nie ma chyba osoby, która po jego obejrzeniu nie nabrała ochoty aby stać się właścicielem tego pojazdu.
Dodatkowo w związku ze sprzedażą samochodu powstałą profesjonalna strona internetowa oraz profil na instagramie i tweeterze (@buymybarina) na którym można składać oferty. Film w ciągu kilku dni obejrzało ponad 750 tyś. internautów. Ta olbrzymia popularność sprawiła, że właściciel najpopularniejszej Bariny/Corsy na świecie postanowił przekazać pieniądze uzyskane z jej sprzedaży na rzecz fundacji wspierającej chorych na raka.
Właściciel zachęca do zakupu samochodu prezentując jego walory-„ to nowa jakość jazdy dzięki technice z XX wieku – wbudowanemu radioodbiornikowi, magnetofonowi z systemem auto-stop, przednią i tylną wycieraczką oraz nawiewom.”