Na pierwszy rzut pojawia się model Speedcat w wersji niskiej z luksusowym wykończeniem zamszem, w kolorach czarnym i czerwonym, nawiązując do ikonicznych zespołów wyścigowych F1. Oddając hołd uniformom wyścigowym z początku lat 2000, nowa edycja posiada również haftowanego kota na czubku buta oraz złote logo na języku i nad paskiem Formstrip. Lifestyle'owa wersja modelu PUMA Speedcat z roku 1999 bazuje na ognioodpornych butach wyścigowych noszonych przez kierowców Grand Prix w latach 80. i 90. Smukłe, inspirowane wyścigami linie i aerodynamiczny wygląd Speedcat pozwoliły mu zaistnieć poza torem, w świecie mody i kultury sneakersów. Niskoprofilowy kształt Speedcat stał się ulubieńcem w stolicach mody na całym świecie, od Londynu przez Berlin po Koreę, a nawet zainspirował wariacje, takie jak PUMA Drift Cat i Race Cat. Do dziś oryginalny Speedcat jest najlepiej sprzedającym się butem PUMA w historii.
Partnerem PUMA przy premierze modelu Speedcat 2024 jest NAKED Copenhagen, kopenhaski detalista znany ze swojego globalnego, kobiecego głosu. PUMA i NAKED Copenhagen promują Speedcat w kampanii prowadzonej przez kobiety, która celebruje to, co oznacza bycie pionierem zarówno na torze, jak i poza nim. Tak jak każdy kierowca walczy o pole position, kampania oddaje hołd kobietom-liderkom. Muza i twarz kampanii to stylistka i twórczyni Sierra Rena, która ucieleśnia odważną autoekspresję, postawę opartą na pionierkach przed nią i determinację, by inspirować przyszłe pokolenia. Oddając hołd dziedzictwu modelu Speedcat, kampania przedstawia tę sylwetkę jako symbol wzmocnienia i innowacji.
PUMA Speedcat będzie dostępny na ekskluzywnym wydarzeniu przedpremierowym w sklepie NAKED Copenhagen w Paryżu, w dzielnicy Le Marais, 19 czerwca, a także od 29 czerwca będzie dostępny na PUMA.com.