W końcu Porsche 911, a dokładnie najnowsza generacja 922 doczekała się wersji dla purystów, którzy cenią minimalizm. 911 Carrara T, bo o niej mowa ma dobrze znany 3-litrowy silnik bokser o mocy 385 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który trafia na tylną oś za pomocą (standardowo) 7-biegowego “manuala”.
Taka konfiguracja zapewnia uzyskanie pierwszej “setki” w 4,3 sekundy, zaś PDK redukuje ten czas o pół sekundy. Prędkość maksymalna ma wynosić 291 km/h. Wyróżnikiem Porsche 911 Carrera T jest brak tylnych siedzeń, cieńsze szyby czy mniejszy akumulator. To przekłada się na wagę niższą o 45 kilogramów względem 911 Carrera z PDK.
Porsche 911 Carrera T jest standardowo wyposażone w sportowe zawieszenie PASM, które obniża auto o 10 mm. Model może się również pochwalić pakietem Sport Chrono, sportowym układem wydechowym i mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu z Porsche Torque Vectoring. Elementem charakterystycznym są m.in. koła w kolorze Titanium Grey. W środku nie zabrakło sportowych foteli, kierownicy GT czy wstawek w kolorze piano black.