Model Civic od momentu wprowadzenia na rynek w 1972 roku sprzedał się w ilości 27,5 milionów egzemplarzy w 170 krajach. Na europejskim rynku “w końcu” pojawiła się XI generacja.
Osoby zainteresowane nową Hondą Civic powinny przygotować się na większy wydatek. 11. generacja japońskiego hatchbacka będzie dostępna od 139 900 zł, wyłącznie w wersji hybrydowej, wyposażonej standardowo w wykorzystujący dwa silniki elektryczne, samoładujący się układ napędowy e:HEV Hondy.
Bazowa wersja Elegance oferuje w standardzie 17-calowe felgi aluminiowe, tapicerkę z tkaniny, przednie i tylne czujniki parkowania, kamerę cofania, siedmiocalowy wyświetlacz wielofunkcyjny oraz nawigację i ośmiogłośnikowy system informacyjno-rozrywkowy, kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto.
Nieco droższa będzie wersja Sport od 145 900 złotych wyposażona w siedzenia pokryte tkaniną i skórą syntetyczną, sportowe pedały, światła przeciwmgielne LED, rzucające się w oczy czarne lusterka w kolorze fortepianowej czerni, czarne ramki okien oraz 18-calowe czarne felgi aluminiowe.
Najdroższa, bo kosztująca minimum 159 900 złotych będzie wersja Advance oferująca zmodernizowany, 12-głośnikowy system audio BOSE ‘CenterpointTM’ klasy premium. Egzemplarze w wersji Advance są również wyposażone w panoramiczny szklany dach, adaptacyjne światła drogowe (ADB) oraz zmodernizowany, 10,2-calowy wyświetlacz wielofunkcyjny. Wyposażenie dodatkowe obejmuje również 18-calowe felgi, wykończone w dwóch odcieniach czerni z diamentowym szlifem, pokryte skórą fotele i podgrzewaną kierownicę.