Ponad 700 koni i więcej karbonu. Ferrari Roma doczekało się modyfikacji

Ferrari Roma to niejako tzw. entry level do świata włoskiej marki. Auto dodatkowo ma konkurować z autami klasy GT, więc liczy się tu przede wszystkim komfort i wygoda. Dla osób, które lubią czuć się wyjątkowo i zerkają na dane techniczne, Novitec przygotował “coś” ekstra.
Ponad 700 koni i więcej karbonu. Ferrari Roma doczekało się modyfikacji
materiały prasowe
30.12.2021
Kamil Nowicki - Redaktor prowadzący AutoStuff.pl

Niemiecki tuner Novitec zabrał się za ulepszenie Ferrari Roma. Modyfikacje nie są może olbrzymie jak ma to miejsce w przypadku niektórych projektów tunera. W tym wypadku postawiono na minimalizm i elegancję.

Z zewnątrz samochód otrzymał bodykit Noviteca, który został wykonany z włókna węglowego. Obejmuje przeprojektowaną dolną część przedniego zderzaka. Dodatkowo Ferrari Roma korzysta również z aerodynamicznych progów, karbonowych osłon lusterek, obramowań tylnych świateł, wkładek dyfuzora, dodatkowej pionowej płetwy oraz karbonowej osłony aktywnego tylnego spojlera.

Wyróżniającym się elementem są felgi NF10 firmy Vossen - mają średnicę 21 cali z oponami 255/30 ZR 21 z przodu i 22 cale z oponami 315/25 ZR 22 z tyłu i są dostępne w 72 różnych opcjach kolorystycznych i trzech wykończeniach powierzchni.

Za pomocą modułu sterującego N-Tronic udało się podnieść moc. Standardowo 3,9-litrowe turbodoładowane V8 generuje 620 KM i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Po zmianach moc wzrosła do 704 KM i 882 Nm, co przekłada się na sprint do setki w czasie 3,2 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 325 km/h. Dodatkowo obniżono zawieszenie o 35 mm. Niestety Novitec nie zdradził ile będzie trzeba zapłacić za opisane modyfikacje.

Polecane wideo

Ponad 700 koni i więcej karbonu. Ferrari Roma doczekało się modyfikacji
Ponad 700 koni i więcej karbonu. Ferrari Roma doczekało się modyfikacji - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie