Tank 500 to pod względem konstrukcyjnym jest prawdziwą terenówką. Auto jest wyposażone w ogromną osłonę chłodnicy otoczoną chromowaną, wybrzuszoną maską i muskularnymi błotnikami nad kołami o dużej średnicy.
Samochód jest nieco dłuższy w porównaniu do najnowszej Toyoty Land Cruiser do której Tank 500 jest łudząco podobny. Pomimo tego oba auta mają identyczny rozstaw osi. Zawieszenie posiada sprężyny śrubowe i oraz blokadę przednich i tylnych dyferencjałów.
Z kolei prześwit wynoszący 224 mm i głębokość brodzenia 800 mm ma zapewnić dobre właściwości terenowe. Tank 500 będzie napędzany turbodoładowanym silnikiem V6 z 48-watowym systemem mild-hybrid, co przekłada się na moc 353 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który trafia na wszystkie 4 koła za pomocą dziewięciobiegowego “automatu”. Mocniejsza będzie hybryda plug-in, która bazuje na tym samym silniku i oferuje 517 KM i 750 Nm.
Wnętrze Tanka sprawia wrażenie bardzo ekskluzywnego i co ciekawe znajdziemy tu klasyczne analogowe przyciski oraz 14,6-calowy ekran systemu multimedialnego, połączony z 12,3-calowym zestawem wskaźników za kierownicą. Tank 500 w Chinach ma kosztować ok. 46 tys. dolarów (ok. 175 tys. zł).