Porsche GT3 Touring. Dla nielubiących rozgłosu

Topowe, a raczej torowe odmiany Porsche 911 są z reguły dość krzykliwe ze względu na swój pakiet aerodynamiczny. Producent z Zuffenhausen pokazał pakiet do modelu GT3, który przypadnie do gustu osobom nielubiącym wyróżniać się z tłumu.
Porsche GT3 Touring. Dla nielubiących rozgłosu
materiały prasowe
16.06.2021
Kamil Nowicki - Redaktor prowadzący AutoStuff.pl

Porsche GT3 to obecnie najbardziej usportowiona, przeznaczona na tor odmiana modelu 911 (992). Oczywiście pod względem osiągów cały czas króluje 911 Turbo S. Teraz pojawiło się Porsche GT3 Touring, które zapewnia świetne osiągi, a zarazem wygląda jak “zwykłe” 911.

Wersja Touring względem normalnego GT3 została pozbawiona wielkiego tylnego skrzydła na rzecz ukrytego, automatycznie wysuwanego tylnego spojlera. Kolejne zmiany to m.in. aluminiowe obrysy okien, emblematy Touring. Dodatkowo we wnętrzu znalazło się więcej elementów ze skóry, a przód deski rozdzielczej i górne boczne części paneli drzwiowych mają specjalne przetłoczenia powierzchni.

Tak jak w przypadku zwykłego GT3 kierowca będzie miał do dyspozycji wolnossącego 4-litrowego boksera o mocy 510 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 430 Nm. Co najważniejsze klienci będą mieli do wyboru skrzynię manualną lub automatyczną (PDK). Z przekładnią automatyczną sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 3,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 320 km/h.

Jak wspominaliśmy wcześniej, w zwykłym GT3 pojawił się szereg elementów, które mają zadbać o lepszą aerodynamikę m.in. przedni spojler i dyfuzor, specjalnie opracowane boczne progi i tylne skrzydło z możliwością ręcznej regulacji. Warto dodać, że ceny Porsche 911 GT3 zaczynają się 883 tys. złotych, a pakiet Touring jest bezpłatny.

Polecane wideo

Porsche GT3 Touring. Dla nielubiących rozgłosu
Porsche GT3 Touring. Dla nielubiących rozgłosu - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie