To małe BMW jest mocniejsze od Ferrari 458 Speciale
/img2.autostuff.pl/a/21/10/to-male-bmw-jest-mocniejsze-od-ferrari-458-speciale_604bcab2.jpeg)
Bawarczycy stworzyli naprawdę kawał porządnego auta sportowego jakim jest BMW M2. Od momentu debiutu w 2015 roku M2 doczekało się dwóch wersji, które sprawiają, że samochód jest jeszcze lepszy na torze. Chodzi o odmianę Competition oraz jeszcze lżejszą o oznaczeniu CS, którą upodobał sobie tuner G-Power.
Niemiecka firma zajmująca się modyfikacjami BMW zaprezentowała pakaiety zwiększające moc do BMW M2 CS. Przypomnijmy, że seryjnie samochód dysponuje mocą 450 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który pochodzi z 3-litrowego podwójnie doładowanego silnika.
W przypadku pakietu Stage1 G-Power podnosi moc do 500 KM i 600 Nm. W ten sposób samochód staje się mocniejszy od bazowego BMW M4 G82, które ma 480 KM i 550 Nm. Jeśli zdecydujemy się na Stage2 otrzymamy BMW M2 CS o mocy 540 KM i 680 Nm, a to wszystko dzięki dostrojeniu ECU i układowi wydechowemu ze stali nierdzewnej.
Pakiet Stage3 sprawia, że M2 CS może mieć 570 KM i 720 Nm. Jeśli dla kogoś to wciąż za mało powinien poprosić o topową odmianę od G-Power. Co sprawia, że samochód dostaje m.in. nowe wtryskiwacze, wydech GP DEEPTONE oraz kompresor. W ten sposób moc wzrasta do 660 KM i 800 Nm, co sprawia, że małe sportowe BMW jest mocniejsze od kultowego Ferrari 458 Speciale (605 KM). Niestety takie modyfikacje nie są tanie. G-Power wycenił je na ok. 18 tys. euro, czyli ok. 82 tys. zł.
Oprócz pakietów zwiększających moc G-Power oferuje 20-calowe kute koła Hurricane RR, zestaw zwiększający prędkość maksymalną, przeprojektowane oprogramowania przekładni czy wykonanie osłony silnika z włókna węglowego oraz zamontowanie specjalnej sportowej kierownicy.