Blisko 700 tys. złotych za BMW M2. Będzie miało 600 KM

Większość miłośników motoryzacji marzy, aby mieć w swoim garażu sportowy samochód. Na rynku lista aut, które dają mnóstwo emocji jest spora. Na tym tle przebija się BMW z modelem M2, który zapewnia sloganową “radość z jazdy”. Niemiecki tuner uczynił bawarskie coupe jeszcze mocniejszym.
Blisko 700 tys. złotych za BMW M2. Będzie miało 600 KM
materiały prasowe
02.02.2021
Kamil Nowicki - Redaktor prowadzący AutoStuff.pl

Odkąd w 2016 roku zadebiutowało BMW M2, wielu petrolheadów było szczęśliwych. Samochód był i nadal jest świetną zabawką na tor i na co co dzień. M2 jest bardziej przewidywalne i nie jest tak narowiste, jak większe modele M3 i M4. Od debiutu bawarskie coupe doczekało się mocniejszych wersji o nazwie Competition i CS. To właśnie za ostatnią z nich zabrał się Manhart nazywając swoje dzieło MH2 GTR.

Seryjnie BMW M2 CS legitymuje się mocą 450 KM i dysponuje 550 Nm momentu obrotowego. Po tuningu niemieckiego tunera 3-litrowy podwójnie doładowany silnik będzie generował 600 KM i 830 Nm momentu obrotowego. To wszystko dzięki - nowej turbosprężarce Manharta, intercoolerowi i układowi dolotowemu z karbonu. Tuner nie podał jakie będą osiągi po modyfikacjach, ale seryjne BMW M2 CS osiąga 100 km/h w 4 sekundy.

Dodatkowo zmodyfikowano układ wydechowy. Wykonano go z ze stali nierdzewnej. Charakteryzuje się 300-ogniwowymi katalizatorami oraz czterema rurami o średnicy 100 mm każda, wszystko pokryte powłoką węglową. Tuning objął również oprogramowanie sterujące pracą silnika, a automatyczną skrzynię biegów ulepszono.

Kolor prezentowanego Manharta MH2 GTR to charakterystyczne malowanie dla BMW M GmbH. Samochód ma nawiązywać do aut ze sportów motorowych. Zmiany wizualne to m.in. skrzydło z włókna węglowego z tyłu czy szersze nadkola również wykonane z karbonu.

Warto wspomnieć, że Manhart zmodyfikował zawieszenie we współpracy z H&R. Samochód będzie dostępny z kutymi felgami w matowej czerni pochodzącymi od niemieckiego tunera, a to wszystko połączone z oponami Michelin Pilot Sport Cup 2.

Modyfikacje zostały wycenione na 18 907 euro, czyli ok. 85 tys. zł. Prezentowany na zdjęciach Manhart MH2 GTR jest na sprzedaż. Tuner chce za niego 149 tys. euro (ok. 670 tys. zł).

Polecane wideo

Komentarze (1)
Ocena: 5 / 5
tomo (Ocena: 5) 09.02.2021 10:08
BMW to klasa, sam mam i jeżdżę z uwielbieniem. Nie muszą to być aż takie, jak ta z artykułu. Nawet "trójka" daje super wrażenia. Beemki najlepiej kupować z pewnego źródła, nie zjeżdżone. Dobrą opcja to auta pokontraktowe. Wtedy takie auto ma pewną przeszłość, wszystkie papiery i nie jest zużyte.
odpowiedz
Polecane dla Ciebie