Auto dla ludu, ale z bardzo dużym porfelem. Poznaliśmy ceny wersji Alltrack
/img2.autostuff.pl/a/20/46/ponad-200-tysiecy-za-vw-golfa-poznalismy-ceny-wersji-alltrack_5faae56d.jpeg)
Volkswagen, czyli auto dla ludu jest raczej tylko z nazwy. Marka z Wolfsburga już od dawna nie należy do tych najtańszych, a wręcz przeciwnie. Najlepszym przykładem jest zaprezentowanie cennika nowego Volkswagena Golfa Alltrack.
Ceny uterenowionego Golfa zaczynają się od 176 790 zł. Za taką kwotę otrzymujemy auto z dwulitrowym silnikiem diesla o mocy 200 KM, który jest połączony z automatyczną skrzynią biegów DSG o siedmiu przełożeniach. Głównym atutem tej wersji jest napęd na wszystkie koła (4Motion) oraz charakterystyczne plastikowe nakładki na progi i nadkola.
Standardowo w wyposażeniu znajdziemy m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, multimedia z nawigacją, obsługą głosową, kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto, oświetlenie LED, 3-strefową klimatyzację czy aktywny tempomat.
Pomimo tego, decydując się na dodatkowe wyposażenie takie jak asystent parkowania, ogrzewanie postojowe, kamera cofania czy adaptacyjne zawieszenie łatwo przekroczyć barierę 200 tysięcy złotych, w ten sposób wkraczając na terytorium cenowe aut klasy premium jak BMW serii 5 czy Audi A6.
Jak na razie VW Golf Alltrack jest najdroższym wariantem tego modelu w cenniku. Poprzeczkę w tej kwestii może ponieść sportowa wersja R, która będzie legitymować się mocą 320 KM i zyska po raz pierwszy w historii tryb drift.