Podwójny debiut BMW – scenerią nocne ulice Warszawy

Nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Christian Haririan, podjął się nietypowego zadania. Wszystko po to, by w bezpieczny sposób spotkać się z fanami marki i dziennikarzami. Został gospodarzem spotu promującego najnowsze BMW serii 4 Coupé, który stał się jednocześnie idealną okazją do przywitania.
Podwójny debiut BMW – scenerią nocne ulice Warszawy
06.11.2020
Paweł Jaśkowski

Nadeszły czasy nietypowe dla jakichkolwiek premier. Niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wystąpienie na nowo objętym stanowisku, czy o samochód. Tak się złożyło, że właśnie w tej nowej  rzeczywistości pracę w Polsce rozpoczął nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Christian Haririan, a w salonach dealerskich jest już dostępne nowe BMW serii 4 Coupé. BMW Group Polska znalazło bezpieczny sposób na to, by zaprezentować oboje polskim klientom i mediom.

Nie bez powodu scenerią dla nagranego materiału stały się nocne ulice Warszawy – BMW The 4 Coupé to ikona designu, która świetnie komponuje się z miejską architekturą. Pokazane w spocie punkty wybrano nieprzypadkowo, bo same w sobie też są ikoniczne. Budynek Teatru Wielkiego i Desa Unicum to obiekty, z którymi BMW związane jest na co dzień. W video zaprezentowano też kluczowe cechy nowego modelu serii 4, w tym funkcje związane z łącznością (m. in. cyfrowy kluczyk) oraz podkreślono sportowy charakter samochodu, który od początku jest wpisany w DNA czwórki.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie