Pagani to włoska manufaktura produkująca super-samochody. Mimo, że firma jest stosunkowo młoda, to wszyscy fani motoryzacji świetnie ją znają. W zeszłym roku postanowiono zakończyć produkcję kultowej Zondy, żegnając się z klientami modelem Zonda Revolucion. Potwór ważył zaledwie 1070 kg (dzięki zastosowaniu karbonu i tytanu) i był napędzany benzynową V12 o pojemności 6 litrów i mocy 800 KM oraz momencie 730 Nm.
Jednak całkiem niedawno pewien bogacz z Chin stwierdził, że chciałby mieć coś bardziej odjechanego niż Zonda Revolucion i zlecił firmie stworzenie jeszcze bardziej bezkompromisowej wersji. W ten sposób powstała wersja X, stylistycznie nawiązująca do Zondy Uno. Auto powstaje w tajemnicy, a firma nie chce zdradzić żadnych szczegółów, nie wiadomo nawet na pewno jaki silnik znalazł się pod maską i jaka jest cena unikalnej Zondy X.