Lamborghini Huracan RWD Spyder to auto, które powstało w jednym celu - dawania całej masy radości z jazdy. Od Huracana z napędem na obie osie tylnonapędowy wariant różni się przede wszystkim przednim zderzakiem. Po tym elemencie najłatwiej poznać z jaką wersją mamy do czynienia, ale to nie jedyne różnice.
Sprawdź też: Czy można driftować Lamborghini Huracanem? Można, nawet bardzo efektownie [WIDEO]
Wolnossący silnik V10 w Huracanie RWD generuje 580 KM i 540 Nm, czyli o 30 KM mniej niż we włoskim superaucie z napędem na wszystkie koła. Auto "na sucho" waży 1509 kg, dzieki czemu do "setki" przyspiesza w zaledwie 3,6 s. Prędkość maksymalna superauta to 319 km/h. Pozbycie się napędzanej przedniej osi sprawiło, że konieczne było zaprojektowanie nowego układu kierowniczego, dostosowanego do tylnego napędu, a także zastosowanie innych amortyzatorów i innej skrzyni biegów. Rozłożenie masy pojazdu wynosi 40:60 (przód:tył).
Elektrycznie starowany miękki dach Lamborghini Huracana RWD Spyder składa się w ciągu 17 sekund. Operację można przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Sprzedaż nowego Lamborghini ruszy w styczniu 2017 roku.