Najlepszy sleeper w Polsce. Ten Polonez ma pod maską... Jest moc!

Ten Polonez Caro Plus spod świateł wystartuje szybciej niż ty zdążysz powiedzieć: "Placek z jagodami"...
Najlepszy sleeper w Polsce. Ten Polonez ma pod maską... Jest moc!
Fot: Allegro
19.09.2016
Andrzej Chojnowski

Przypuszczam, że bycie zaoranym na światłach przez Poloneza Caro Plus to jedna z rzeczy których wolałbyś nie doświadczyć. Gorzki smak upokorzenia i porażki gdy widzisz znikający przed tobą zalotnie zwalisty tył Poloneza Caro to naprawdę niezbyt miłe doświadczenie. Jeśli wolałbyś aby takie zdarzenie nigdy nie stało się twoim udziałem, jak ognia unikaj tego „Poldka”. Dlaczego? Jeden rzut oka pod maskę i już będziesz wiedział dlaczego.

 

 

Tylko z pozoru ten samochód przypomina zwyczjne auto z Fabryki Samochodów Osobowych. W głębi duszy, a dokładnie pod maską, jest to po prostu BMW. Samochód napędza bowiem silnik M50B25 który montowano między innymi w modelach E36 czy E34. Sześciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 litra i blisko 200 KM mocy siedzi pod maską tak stylowo jakby komorę silnika zbudowano na Żeraniu właśnie z myślą o niej.  Silnik to, rzecz jasna, nie jedyna modyfikacja którą przeszło to auto, by stać się BMW Polonezem. Oddajmy głos właścicielowi: 

 

Witam dziś na sprzedaz wystawiam swój projekt Polonez Caro Plus.

Opis auta-- silnik bmw m50b25 192km, skrzynia bmw, tylny dyfer bmw 4.20, tylne zawieszenie wielowachaczowe na sprężynach, kola 15 cali opony 195/50/15 ok 6mm, hamulce przód tarczowe wentylowane, tył tarczowe , wspomaganie elektrohydrauliczne (pompa schowana pod zderzakiem), sekwencyjny wtrysk gazu kme listwy matrix butla w kole, pompa paliwa zewnętrzna z BMW, nadwozie profesjonalnie przerobione pod silnik i napęd oraz wzmocnione , sprzęgło hydrauliczne , fotele przednie intergooclin, auto w środku i z zewnątrz wygląda prawie jak seria (taki był cel) zdziwienie ludzi bezcenne, w aucie zamontowany jest intercooler w zderzaku oraz wskaźnik doładowania (miało być turbo ale z braku czasu się nie doczekał), obrotomierz oraz licznik normalnie działają (sygnal z tylnego dyfra) zegary niczym nie rożnią się od oryginalnych , auto powstało ok 5 lat temu i trwało to rok od tamtej pory zrobiło zaledwie 7500km, wszystkie zmiany konstrukcyjne oraz silnika zostały formalnie zmienione przez stacje diagnostyczna , więcej informacji udzielę osobom poważnie zainteresowanym kupnem.

 

Nas najbardziej rozwalają siedzenia Inter Groclin. Dbałość o to, żeby sleeper pozostał sleeperem do momentu zapalenia się zielonego światła jest tu niesamowita.

 

Jesteś poważnie zainteresowany? To wejdź na stronę z ogłoszeniem.

Polecane wideo

Najlepszy sleeper w Polsce. Ten Polonez ma pod maską...
Najlepszy sleeper w Polsce. Ten Polonez ma pod maską... - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie