Mniej hardcorowe odmiany Clio przeszły facelifting nieco wcześniej, a teraz przyszła kolej na hot hatcha. Wersja R.S. zyskała nowe przednie reflektory, w przednim zderzaku pojawiły się światła przeciwmgłowe w kształcie wyścigowej flagi, a w nadkolach zagościły przestylizowane koła o średnicy 18 cali. I to by było na tyle jeśli chodzi o zmiany.
Sprawdź też: Renault Twingo GT już oficjalnie
Odświeżone Renault Clio R.S. będzie dalej oferowane w trzech wersjach: zwykłej, Cup i Trophy. Wszystkie zostały wyposażone w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 litra, zespolony z 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową EDC. W zależności od wariantu motor rozwija od 200 KM do 220 KM, a zawieszenie jest coraz niższe i twardsze. Ponadto odmiana Trophy wyróżnia się układem wydechowym zaprojektowanym przez firmę Akrapovic.