Pierwszy model Hondy NSX produkowany był przez 15 lat a ostatnie egzemplarze zjechały z taśmy produkcyjnej w 2005 roku. Był to pierwszy sportowy samochód Hondy z silnikiem umieszczonym centralnie. W samochodzie montowane były silniki o pojemności 3,0 lub 3,2 litra, i mocy 274 lub 280 KM.
W 2015 roku Honda NSX powróci. Nadal będzie piekielnie szybka i zwracająca na siebie uwagę agresywnym wyglądem. Będzie jednak ciut bardziej ekologiczna. Do jej napędu zastosowano bowiem zestaw hybrydowy. Manualną skrzynię zastąpi dwusprzęgłowy automat, a moc będzie przekazywana na asfalt w nietypowy sposób. Silnik spalinowy napędzać będzie tylna oś. Moc na przednie koła będzie dostarczana z silników elektrycznych. Dzięki precyzyjnemu dawkowaniu momentu obrotowego samochód ma być wręcz stworzony do szybkiego pokonywania zakrętów. Premiera prototypu nowej NSX odbędzie się podczas festiwalu prędkości w Goodwood pod koniec czerwca.
Fanom klasycznego NSXa proponujemy obejrzenie krótkiej relacji z premiery tego modelu na rynku japońskim. Za jej kierownicą zasiadł wtedy sam Ayrton Senna.