Gregg Hamilton jest mechanikiem samochodowym. Ale nie takim zwykłym, do którego jedziesz żeby nabić klimę albo wymienić olej. Sporą część swego zawodowego życia Gregg, z pochodzenia Nowozelandczyk, spędził w teamach rajdowych. Pracował między innymi dla Toyoty i Prodrive w Europie oraz dla rajdowego teamu Subaru w USA. I właśnie z Subaru do swojego warsztatu ściągnął Gregga Ken Block. Tak, ten Block od gymkhany. Od tej pory to Hamilton przygotowuje samochody z naklejką Hoonigan, które potem możesz podziwiać na Youtube.
Gregg, na co dzień żyjący w świecie zwariowanych, palących gumę zabawek Kena Blocka, prywatnie ma zupełnie inne pasje. Jedna z nich to klasyczne amerykańskie muscle cary z lat 70. Już jako dzieciak Hamilton marzył o takim samochodzie - potężny V8 pod maską, napęd na tył i manualna skrzynia biegów. Tę pasję dodatkowo wzmacniały kultowe filmy w rodzaju produkcji "Mistrz kierownicy ucieka" w którym główną rolę, obok Burta Reynoldsa, gra przecież Pontiac Firebird Trans Am... Po przeprowadzce z Europy do USA Gregg wyszukał na eBayu Trans-Ama z 1979 roku. Auto było w dość opłakanym stanie - automatyczna skrzynia, apatyczny silnik , budzące myśli samobójcze brązowe wnętrze obite skajem... Tak zaczęło się drugie życie jego samochodu. Dzisiaj Pontiac Gregga ma nowy silnik V8 o pojemności 5,3 litra, do tego turbo, manualną skrzynię biegów i potężne hamulce. I prawdopodobnie jeździ lepiej niż nowa Corvette Z06. Prawdopodobnie - bo Gregg nigdy tego nie sprawdzał... Wystarcza mu frajda z jazdy samochodem który jest spełnieniem jego marzeń.
Reszty dowiecie się z tego klipu. Obejrzyjcie - albo przynajmniej posłuchajcie jak obłędnie brzmi V8 wspomagane przez sapiące turbo.