Pracowity rok Karoliny Pilarczyk

Ponad 25 MILIONÓW to liczba osób, do których udało się dotrzeć Karolinie Pilarczyk promując drifting (wliczając średnią oglądalność programów, ilość odwiedzających, nakład publikacji, ilość fanów itp.).
Pracowity rok Karoliny Pilarczyk
zdjęcie: No limits Photo Team
04.01.2016
Rafał Jemielita

Jak wyglądał rok 2015? Dla niektórych to tylko sesja Karoliny w Playboyu (pierwsza rozbierana sesja drifterki na świecie; w dodatku była to SESJA OKŁADKOWA), ale prawda jest całkiem inna. Karolina i jej zespół wziął udział w 23 różnych rundach driftingowych na całym świecie: King of Europe Pro Series, King of Europe Street Legal, Queen of Europe, King of Togue, King of Asia , Driftingowe Mistrzostwa Polski/STW Drift Challenge, Drift Open Karolina driftowała w 8 (!) krajach: Japonii, Polsce, na Węgrzech, we Francji, Czechach, na Słowacji, w Niemczech i w USA. Do tego trzeba doliczyć 7 ważnych wydarzeń i targów: SEMA Show, Essen Motor Show 2015, Intel Extreme Masters 2015, Moto Show Warsaw 2015, WeLove Cars Ciechanow 2015, Poznań Game Arena 2015, Summer Cars Party 2015;

– Wzięłam udział w 9 wywiadach i programach dla TVN24, TVP Info: Teleexpress Extra, Polsat: Hell’s Kitchen, TVN: Top Model, TVP2: Pytanie na Śniadanie, ProSieben/Sat1: Taff, Superstacja – mówi Karolina. – Nakręciłam również reklamę VitaSprint i uczestniczyłam w 3 akcjach medialnych (Gazeta Wyborcza, Auto Świat, Need for Speed). Udzieliłam licznych wywiadów dla portali i gazet m.in : Onet.pl, WP.pl, Autostaff.pl).

Jaki będzie 2016? Zapowiada się bardzo ciekawie!

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie