Producenci kosmetyków już od lat umieszczają informacje na swoich produktach, że nie testowano ich na zwierzętach. Niestety samochody na taką ochronę muszą sobie jeszcze zasłużyć. Jesteśmy w stanie zrozumieć, gdy skasuje się samochód podczas kręcenia mrożących krew w żyłach scen pościgu i/lub gdy w niebyt zostanie posłane popularne auto, który nie stanowi większej wartości materialnej i historycznej.
Tymczasem właściciele pewnej firmy z branży modowej postanowili w swoim filmie reklamowym wykorzystać piękne Porsche 911SC z przełomu lat 70 i 80. Auto wyglądało całkiem przyzwoicie, ponadto jest coraz bardziej poszukiwanym klasykiem. Jak podaje magazyn Classicauto, ceny wczesnych 911 pną się cały czas w górę. Tym bardziej boli, że Porsche zniszczono w zupełnie banalny i niczemu nie służący sposób – spuszczono na niego element betonowej bariery. Cóż, przyjdzie nam chyba rozpocząć nowy cykl: "Reklamy niewarte uwagi"..