Będą - jak były - dwie odmiany nadwoziowe, czyli 3- i 5-drzwiowy hatchback. O ile jednak poprzednicy (Aygo, 107, C1) to samochody proste i raczej toporne, o tyle nowy "108" (a więc i jego siostrzane konstrukcje) będzie bardziej stylowy. W najlepszej wersji będzie można w nim mieć rolowany dach! Plus za masę, niską masę - niektóre modele tego samochodu będą ważyć zaledwie 840 kg. Mówiąc po ludzku: tylko się cieszyć, bo im mniej kilogramów, tym mniejsze zużycie paliwa. Na liście wyposażenia, prócz tego fajnego dachu, będzie automatyczna klimatyzacja, 7-calowy tablet do sterowania systemami auta (na desce rozdzielczej) i odpalanie silnika przyciskiem. Bagażnik? Sto osiemdziesiąt litrów, ale w aucie długości 3.5 metra wiele oczekiwać nie należy. Silniki od 1 do 1,2 litra, o mocy 68 do 82 koni. Tu rewolucji wielkiej, jak widać, nie ma.