Mobilna innowacja w Seacie

Generowanie przewagi na rynku motoryzacyjnym to olbrzymie wyzwanie. W uzyskaniu jak największej rzeszy klientów producenci samochodów obierają różne drogi.
Mobilna innowacja w Seacie
08.04.2015

Jedni starają się pozyskiwać odbiorców dzięki innowacjom, cenie, najwyższej jakości, inni obsługą klienta i udogodnieniami. Seat postanowił obrać ścieżkę kooperacji. W odróżnieniu od innych marek zamiast prowadzić badania nad innowacjami interaktywnymi hiszpański producent rozpoczął współpracę z jednym z liderów sektora firmą Samsung. Współpraca firm ma opierać się na zastosowaniu zaawansowanych, mobilnych technologii koreańskiego potentata w samochodach.Najistotniejszym rozwiązaniem jest technologia Mirror Link umożliwiająca sterowanie funkcjami w samochodzie za pomocą mobilnej aplikacji.

 

 

W 2015 roku w pełni weszliśmy do Internetu rzeczy, który w tej chwili obejmuje 6 miliardów przedmiotów podłączonych do ogólnoświatowej sieci. Jednym z głównych celów firmy SEAT jest zaspokojenie pojawiających się potrzeb i oczekiwań naszych klientów marki. W tym celu chcemy podnieść konkurencyjność naszych produktów, a Samsung jest dla nas idealnym partnerem do realizacji tego nowego, globalnego zadania – mówi Jürgen Stackmann, przewodniczący komitetu wykonawczego firmy SEAT.

 

Pierwszy pokazowy model Seata, wyposażony w oprogramowanie Samsunga został przedstawiony na targach elektronicznych w Barcelonie.  Funkcje w jakie został wyposażony inteligentny Seat to: wybieranie ustawień oświetlenia, klimatyzacji, muzyki czy komunikatu powitalnego. Nowość to także otwieranie bądź zamykanie drzwi za pomocą smartwatcha. W samochodzie będzie również możliwość przeczytania e-maila czy sprawdzenia na wyświetlaczu tętna kierowcy.

Według doniesień system będzie montowany we wszystkich nowych modelach hiszpańskiego producenta.

 

 

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie