Czerwone auto nadgryzione zębem korozji, z wyblakłym lakierem jest w tej chwili gwiazdą warsztatu przy stuttgarckim muzeum. Auto bowiem posiada 57 numer nadwozia i jest najstarszym obecnie znanym przedstawicielem pierwszej serii kultowego modelu Porsche. Prace rozpoczęły się od demontażu całego samochodu i weryfikacji jego stanu. Pracownicy warsztatu chcą zachować jak największą oryginalność wozu, co nie będzie łatwe. Chodzi o maksymalne wykorzystanie części zamontowanych w aucie w latach 60tych, a nie wymianę ich na nowe. To wymaga dużo pracy, bo każdy element trzeba wyczyścić, poddać ocenie i odnowić do stanu fabrycznego, lub zdecydować o jego wymianie na nowy, jeśli już do niczego się nie nadaje. Dzięki doskonałemu zapleczu warsztatu i najlepszym fachowcom, możemy być spokojni o efekt końcowy.
Porsche 911 to chyba najbardziej rozpoznawalny model niemieckiego producenta. Zaprezentowany w 1963 roku jako następca kultowego 356 jest produkowany do dziś. Obecnie możemy znaleźć w salonach już jego siódmą generację. 911 ustalił filozofię budowania sportowych samochodów przez Porsche wraz ze znakiem firmowym czyli umieszczonym z tyłu, chłodzonym powietrzem bokserem. Teraz 911 z lat 60tych są bardzo poszukiwane na rynku pojazdów zabytkowych i z roku na rok osiągają coraz wyższe ceny na aukcjach.