Zapewne wiecie, że finały Super Bowl w USA są wydarzeniem podczas którego czas reklamowy jest najdroższy na świecie - za sekundę spotu reklamowego średnio należy zapłacić wtedy 160 tysięcy dolarów. Nic dziwnego, bo w szczytowym momencie przed telewizory udaje się ściągnąć nawet 168 milionów (!) widzów. Wiadomo, że niektórzy z nich bardziej niż wydarzeniem sportowym zainteresowani są oglądaniem unikalnych reklam, nie emitowanych nigdzie indziej i nakręconych szczególnie po to, by wyświetlić je właśnie w tym czasie. Dziś prezentujemy Wam tegoroczną propozycję Mercedesa przedstawiającą nową interpretację bajki o wyścigu między żółwiem i zającem. Tylko w tym przypadku żółw trochę oszukuje, bo wyposaża się w najnowsze auto sportowe Mercedesa - AMG GT. Nie dość, że zając dostaje wciry, to jeszcze żółw przyprawia mu rogi. Marketingowcy Mercedesa słusznie zauważyli, że to auto może wywierać spore wrażenie na płci pięknej ;)