Honda CMX 1100 Rebel - dla prawdziwych poszukiwaczy przygód
/img2.autostuff.pl/a/20/48/honda-cmx-1100-rebel-dla-prawdziwych-poszukiwaczy-przygod_5fbeaf2b.jpeg)
Model CMX1100 Rebel jest połączeniem ponadczasowego wyglądu "bobbera" z nowym stylem marki. W motocyklu producent położył nacisk na minimalizm, pozbywając się zbędnych elementów. Pomimo klasycznych detali jak stalowe błotniki czy okrągły reflektor, niezapomniano o nowej technologii m.in. w postaci oświetlenia LED, wskaźników wyświetlanych na ekranie LCD czy gniazda do ładowania USB-C, które znalazło się w schowku pod siedzeniem.
Do napędu użyto dwucylindrowy silnik o pojemności 1084 cm3, który pochodzi w prostej linii z najnowszej Hondy CRF 1100 L Africa Twin. Zmieniono jego charakterystykę tak, aby w CMX 1100 Rebel zapewniał maksymalny ciąg zakresie niskich i średnich obrotów. Dzięki takiemu połączeniu japoński motocykl dysponować będzie mocą 87 KM i 98 Nm momentu obrotowego. W przypadku tego modelu przepustnica będzie operowana za pomocą elektroniki, dzięki systemowi Throttle By Wire. Warto dodać, że mniejszy CMX 500 Rebel poprowadzą osoby z prawem jazdy kat. A2.
Co więcej, dalszą podróż ułatwi nam standardowy tempomat, dla większej wygody będzie można opcjonalnie zamówić dwusprzęgłowy “automat”, który jest znany z modelu Africa Twin. Kierowca skorzysta również z trzech trybów jazdy, które precyzyjnie dobierają poszczególne parametry - zmienia się dostarczanie mocy silnika, intensywność hamowania silnikiem, poziom interwencji systemów HSTC i kontroli unoszenia przedniego koła, a także charakterystyka pracy skrzyni biegów.
Niżsi kierowcy będą mieli ułatwione wsiadanie. Wysokość siedzenia w przypadku nowej Hondy CMX 1100 Rebel to zaledwie 700 mm. Motocykl z płynami powinien ważyć 223 kilogramy.
Debiut w salonach prawdopodobnie na początku przyszłego roku, lecz producent nie zdradził dokładnej daty ani ceny motocykla.