Zdania w redakcji są mocno podzielone. Przypominają mi się lata 90te kiedy debiutował pierwszy Smart. Wtedy można było usłyszeć skrajne opinie o jego wyglądzie. Skrajnie pozytywne i skrajnie negatywne. Teraz Mercedes, który po rozstaniu się ze szwajcarskim Swatchem, stał się jedynym właścicielem marki wprowadza już jego trzecią generację. Ponieważ niemiecko - francuski romans trwa w najlepsze, nowy Smart będzie dzielił ponad 70% części z Renault Twingo. Będą go napędzały silniki 0,9 i 1,0 litra pojemności o mocy od 70 do 100KM w wersji dotkniętej ręką Brabusa. Dwumiejscowa wersja urośnie wszerz o 100mm, przy takiej samej długości, za do Smart ForFour... zmaleje: będzie krótszy od obecnej wersji o 252mm. Uroda małego autka spod trójramiennej gwiazdy jest dość dyskusyjna jak i jego pierwszej wersji. Czy powtórzy jej sukces? Przekonamy się niedługo, zamówienia będzie można składać od końca lipca.