Ducati Polska - organizator testu nowego Scrambler'a trafił w dziesiątkę. Trzy dni intensywnego "ujeżdżania" motocykla to czas wystarczający aby dobrze poznać wady i zalety nowej konstrukcji Ducati. Górskie, kręte drogi czeskich Moraw to idealne środowisko dla tak zwrotnego motocykla jakim jest Scrambler. Drogi w Czechach są z reguły dobrze utrzymane, więc kolejny plus za lokalizację imprezy. Ducati Scrambler powstał jako kontynuacja lekkiego jednocylindrowego motocykla, produkowanego przez Ducati w latach 1962 do 1974 na rynek amerykański. Wówczas włoska firma, namówiona przez jednego ze swoich amerykańskich dystrybutorów stworzyła lekki motocykl przeznaczony głównie do jazdy dla przyjemności. Scramblery od razu trafiły w gust młodych Amerykanów. Zaczęli nawet startować na nich w rajdach. Jednak inwazja tanich, japońskich motocykli na rynek USA sprawiła, że Ducati zaprzestał produkcji Scrambler'ów w 1974 roku.
ZOBACZ TAKŻE: DUCATI PANIGALE R SUPERLEGERA
Najnowszy Scrambler to wizja, jakim ten motocykl stałby się dzisiaj, gdyby jego produkcja trwała nieustannie od lat 70-ych do dzisiaj. Pomysł fascynujący i oryginalny zarazem. Co najważniejsze sam motocykl potwierdza, że jako 21 - wieczna odsłona kultowej maszyny to rasowy sprzęt, który sprawi frajdę każdemu motocykliście. Trzy dni jazdy utwierdziło nas w tym przekonaniu. Nasz Scrambler Tour dość zaskakująco zaczął się w strugach ulewnego deszczu. Jednak organizator testów nie dał się zaskoczyć pogodzie. Kombinezony przeciwdeszczowe już na nas czekały. Także bardzo dobrze wspominamy miłą atmosferę i wszechstronną pomoc ze strony ekipy Eurorider'a - bielskiego dealera Ducati. Krótko mówiąc - trzy dni świetnej jazdy. Jak się sprawdziły wszystkie wersje Scramblera? O tym już nie długo przeczytacie na Autostuff'ie.