Nowa wersja Boxtera jest napędzana przez sześciocylindrowy silnik w układzie boxer o pojemności 2.7 l., który generuje moc 211 KM. Roadster Porsche z tym silnikiem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy z manualną skrzynią osiągając maksymalną prędkość 245 km/h. Wersja z automatyczną wersją PDK osiąga taka samą prędkość w 6,1 sekundy, lecz jej maksymalnie rozpędza się do 243 km/h.
Oficjalnie niemiecki producent nigdzie nie potwierdził istnienia tej wersji. Mogła ona powstać jedynie na Belgijski rynek w celu obniżenia podatków, których wysokość zależy od mocy auta i ilości wytwarzanego CO2 na każde przejechane 100km. Być może wersja ta powstała by rozszerzyć paletę dostępnych wersji Boxtera.
Jednak od wielu miesięcy trwają spekulacje dotyczące jednostek napędowych następcy obecnej wersji niemieckiego roadstera. Z Boxtera mogą zniknąć dotychczas oferowane sześciocylindrowe silniki. W zamian mają pojawić się nowe, turbodoładowane, czterocylindrowe jednostki w układzie boxer:
Nowy model Porsche Boxter ma się pojawić w 2016 roku, tak samo jak Porsche Cayman, które jak dotychczas wykorzystuje te same jednostki napędowe.