Peugeot 301 przeszedł facelifting

Odmłodzenie auta ma poprawić wyniki sprzedaży
Peugeot 301 przeszedł facelifting
Peugeot 301/fot. Peugeot
28.11.2016
Łukasz Kuźmiuk

Peugeot 301 trafił do sprzedaży w 2012 roku, a jego głównymi odbiorcami mieli być klienci z krajów rozwijających się. Do dziś sprzedano około 360 tys. egzemplarzy tego modelu. Czas jednak robi swoje - francuski sedan w dotychczasowej formie zdołał się już opatrzyć, dlatego postanowiono przeprowadzić facelifting.

 

Sprawdź też: Peugeot pokazał nową generację 5008

 

Zmiany są niewielkie i dotyczą przede wszystkim nadwozia. Auto zyskało nowe lampy przednie i tylne, a także zmodyfikowany przedni pas, by upodobnić 301 do pozostałych modeli marki. Z przodu pojawiły się także LED-owe światła do jazdy dzienne. Klienci chętni na zakup francuskiego sedana będą mogli teraz przebierać w nowych wzorach felg i odświeżonej palecie lakierów.

 

 

W kabinie pasażerskiej pojawił się nowy 7-calowy ekran systemu multimedialnego. Sam system wyposażono w aplikacje Android Auto oraz Apple Car Play, umożliwiające prezentowanie ekranu telefonu na pokładowym wyświetlaczu, oraz nawigację 3D TomTom. Nowością jest również kamera cofania.

 

Gama jednostek napędowych obejmuje dwa silniki benzynowe (1.2 l PureTech (82 KM) i 1.6 l VTi (115 KM)), turbodiesla 1.6 l HDI (92 KM) oraz "ropniaka" 1.6 l BlueHDI o mocy 100 KM). Motory połączono z 5-biegowymi skrzyniami manualnymi, zaś mocniejszy "benzyniak" może być zespolony z 6-biegową przekładnią automatyczną.

 

Odświeżony Peugeot 301 trafi do sprzedaży na początku przyszłego roku.

Polecane wideo

Peugeot 301 przeszedł facelifting
Peugeot 301 przeszedł facelifting - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie