Reklama

To nie skuter: ta Vespa ma silnik 2,5 litra i 190 KM

wtorek 10.05.2016
To nie skuter: ta Vespa ma silnik 2,5 litra i 190 KM Fot. Mario Kleff

Takim jednośladem mógłby poruszać się Mad Max

Tę Vespę V-Twin wymyślił i zbudował Mario Kleff, niemiecki architekt, designer i konstruktor żyjący w Tajlandii i tam budujący swoje niesamowite motocykle. W przeszłości Niemiec upchnął m.in. silnik z Ducati Panigale R do Hondy MSX (motocykl spłonął po uruchomieniu z powodu uszkodzenia przewodów paliwowych, zakładał też turbo do Hayabusy... Ale tym razem nie o tym – tylko o prawdopodobnie najmocniejszej Vespie na świecie.

 

 

Najnowszy projekt genialnego/niezrównoważonego projektanta (wybierz który opis bardziej ci odpowiada) to klasyczna Vespa wyposażona w przerażający, monstrualny, chłodzony cieczą silnik V-twin R&R Cycle o pojemności 2,5 litra generujący 190 koni mechanicznych. Silnik obsługuje sześciobiegowa skrzynia Baker Torquebox TB6. 

 

Jak to jeździ? Na razie trudno stwierdzić, Mario jest ledwie po pierwszych testach, jeden z nich możesz zobaczyć tutaj. W każdym razie Vespa na razie nie spłonęła a to już dobrze wróży.

 

 

 BTW: czy ten znaczek na baku motocykla Mario to jest to co nam się wydaje???

 

 

Andrzej Chojnowski

Zobacz całą galerię

To nie skuter: ta Vespa ma silnik 2,5 litra i 190 KM

Fot. Mario Kleff następne

1/9

Reklama

Polecane wideo

Podobne artykuły

Zobacz również

Polecamy

Komentarze

Dodaj komentarz
Reklama

Najnowsze

Reklama