Zawodnicy zakończyli zmagania wczoraj w nocy. Ostatni odcinek wystartował we wtorek o 22:45. Losy miejsc na podium ważyły się do samego końca. Ostatecznie zwycięzcami 18 edycji RMCH zostali Włosi Piero Lorenzo Zanchi i Giovanni Agnese jadący VW Golfem GTI z dorobkiem 4527 punktów. Na przedostatnim odcinku wyprzedzili Francuzów Raymonda Duranda i Sébastien Chola w Oplu Kadetcie GTE, którzy ostatecznie zajęli drugie miejsce ze stratą 87 punktów do liderów. Na trzecie miejsce, również pod koniec rajdu, brawurowo wskoczyli Niemcy Ernst Juentgen z Marcusem Muellerem jadący, co mnie osobiście niezmiernie cieszy, dwusuwowym DKW F12 (+706 pkt).
Jak spisali się Polacy? Świetnie! Największym sukcesem jest to, że wszystkie „nasze” załogi dotarły do mety, co wcale nie jest tak oczywiste. W tym roku z różnych przyczyn z rajdu wycofwao się około 50 załóg. Na najwyższym miejscu zostali sklasyfikowani Pawel Molgo i Janusz Jandrowicz prowadzący Polskiego Fiata 125p. Wszytkim gorąco gratulujemy ukończenia rajdu i już czekamy na przyszłoroczną edycję. Poniżej końcowy wyniki wszystkich polskich załóg.
51. Paweł Molgo / Janusz Jandrowicz, Polski Fiat 125p, 10626pkt straty
90. Postawka Stanisław / Postawka Anna, Zastava 1100, 20861 pkt straty
141. Miller Jacek / Olejnik Marcin, Fiat X1/9, 35388 pkt straty
147. Burchard Robert / Gac Grzegorz, Polski Fiat 125p, 39157 pkt straty
185. Wojciech Wetula / Tomasz Sweklej, BMW 320, 58034 pkt straty
195. Grochowski Jacek / Grochowski Marcin, Polski Fiat 125p, 64035 pkt straty
241. Lubiak Andrzej / Szymański Jerzy Polski Fiat 126p, 144149 pkt straty