Dostaliśmy oficjalny komunikat, z którego po prostu zacytujemy kilka zdań. „Najbardziej prestiżowy turniej piłkarski w Europie będzie ważną globalną platformą dla Nissana. Naszym celem jest zaprezentowanie kibicom z całego świata atrakcyjności zarówno futbolu, jak i z naszych samochodów. Osiągnięcia w obu tych dziedzinach są dziełem niezwykłych ludzi, będących pasjonatami tego, czym się zajmują” – powiedział Roel de Vries, wiceprezes i globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Nissan. Od siebie napiszemy własny komentarz – GENIALNIE. Będziemy mogli oglądać jeszcze więcej piłki nożnej, a ta - wiadomo - nad Wisłą cieszy się nieustającym zainteresowaniem. Nie tylko zresztą w Polsce. Na całym świecie Ligę Mistrzów ogląda co najmniej 4 miliardy ludzi.
W ramach umowy Nissan dostanie szerokie prawa do meczów, treningów przedmeczowych, treści publikacji, materiałów dla mediów, działań reprezentacyjnych, imprez towarzyszących oraz samego finału. Szykujcie się na duuuuużo oglądania.