Nie jest to pierwsza gwiazda u boku tego samochodu. Wcześniej w kampanii reklamowej NX wziął bowiem udział Will.i.am, który nie tylko promował, ale dołożył też swoje trzy grosze projektując jego limitowaną wersję. Wracając jednak do Agnieszki, choć znajdą się fani jak i przeciwnicy tej teorii, duet Radwańska-NX prezentuje się bardzo przyzwoicie. Więcej zdjęć w galerii znajdującej się pod artykułem.
Z wywiadu dla jednego z tygodników dowiadujemy się również, że gwiazda tenisa czuje się za kierownicą samochodu równie pewnie jak z rakietą w dłoni, a głównym atutem, zdaniem Polki, jest moc generowana przez napęd hybrydowy. Tak to zresztą bywa - moc to parametr pożądany w każdym aucie.
Kolejnym atutem zdaniem tenisistki są gadżety, a tych, jak na japoński samochód przystało, jest całkiem spora liczba. W tym modelu Lexus debiutuje nie tylko z funkcją bezprzewodowego ładowania przenośnych urządzeń (np. telefonów), ale też z panoramicznym systemem wizyjnym oraz czołowym wyświetlaczrm projekcyjnym, czyli popularnym Head-Up Display.
Samochód jest dostępny na rynku w dwóch wersjach napędowych: w pełni hybrydowej z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym oraz tradycyjnej z turbodoładowanym "benzyniakiem" o pojemności 2,0 l. Ceny rozpoczynają się od 171 600 zł.