Stację Mercedes otwarto po raz pierwszy rok temu - okazała się olbrzymim sukcesem i pokazała jak w Warszawie brakuje takich miejsc. "Klubokawiarnia" stworzona przez Mercedesa została zbudowana w stylu garaży które jeszcze niedawno stały w Parku Śmigłego - Rydza na Powiślu przy ul. Kruczkowskiego. Mnogość wydarzeń kulturalnych, społecznych czy sportowych ściągała przez całe lato w to miejsce tysiące Warszawiaków. Nominowany do European Excellence Award oraz Fajnego Miejsca projekt wystartuje w najbliższą sobotę występem zespołu Czesław Śpiewa. Tegoroczną nowością będą zajęcia z jogi i pilatesu oraz kursy tańca i dansingi. Fanów sportów motorowych zapewne zainteresuje wiadomość, że w Stacji Mercedes będą publicznie odtwarzane transmisje wyścigów F1.
Nowe miejsce kulturalne w stolicy docenili nie tylko jej mieszkańcy: "Kto powiedział, że marka motoryzacyjna musi sprzedawać samochody? A czemu nie kawę, tiramisu, czy Prosseco? Z takiego założenia wyszedł Mercedes, który stworzył miejsce wyjątkowe na mapie Warszawy. Miejsce, do którego się chętnie wraca, które ma klimat, dba o kulturę i w sposób subtelny, nienachalny oczywiście promuje swoje produkty. Ale wszystko to jest tak podane, że nie mamy absolutnie do Mercedesa żalu za to, że na środku kawiarni stoi najnowsza klasa A”. – tak nagrodę Osobowość Marketingu Roku w kategorii Thinking outside the box uzasadniała Karolina Janicka, general manager Clear Channel wręczając nagrodę dla zespołu Mercedes-Benz Polska - „Nieoczekiwanie Mercedes w parku nam nie przeszkadzał”. Trudno się nie zgodzić, miejmy nadzieję, że działania reklamowe większej ilości koncernów motoryzacyjnych będą przybierały taką formę.