10 marca przed warszawskim Domem Mody Klif zostanie otwarty BMW Luxury Excellence Pavilion - nietypowa forma spotkania ze światem BMW. Pawilon prezentować będzie kompetencje marki w zakresie nowoczesnego luksusu, innowacyjnych technologii, najwyższej klasy wzornictwa i kunsztu rzemieślniczego. Warszawa jest drugą po Berlinie europejską stolicą, w której powstanie to wyjątkowe miejsce.
Pawilon będzie funkcjonował przez trzy tygodnie. Na odwiedzających czekać będzie m.in. możliwość zapoznania się z jakością i stylistyką samochodów BMW prezentowanych na przykładzie ekskluzywnego modelu BMW M760Li xDrive. Ekspozycja BMW Individual przybliży możliwości personalizacji auta pod kątem osobistych preferencji. Wieczorami odbywać się będą warsztaty i degustacje, m.in. kurs kaligrafii organizowany we współpracy z marką Montblanc, warsztaty zapachowe realizowane wraz z marką Dior oraz konferencja poświęcona inwestowaniu w dzieła sztuki, której patronować będzie Noble Bank. Pawilon będzie działał do 1 kwietnia.
Po Warszawie ekspozycja zagości również w innych miejscach na całym świecie. Zaplanowane są już prezentacje m.in. w Moskwie we współpracy ze słynnym Teatrem Bolszoj, w Petersburgu przy okazji Białych Nocy, w Porto Cervo na Sardynii, w Toronto podczas Festiwalu Filmowego TIFF i w Singapurze w Marina Sands Bay.