Peugeot Traveller: biznesklasa na autostrady

Premiera w Genewie. Czy Francuzi chcą być jak VW z Microvanem?
Peugeot Traveller: biznesklasa na autostrady
zdjęcie: Peugeot
16.02.2016
Rafał Jemielita

Jaki będzie nowy Peugeot? Ma nowe podwozie, zaadaptowane z modułowej platformy EMP2 i silniki BlueHDi Euro6 z SCR i DPF o mocy 95-180 KM (moment do 400 Nm). Średnie spalanie – oczywiście w odniesieniu do całej gamy – wynosi 5,4 l/100 km i 140 g/km.

zdjęcie: Peugeot


Wnętrze? Ma być wygodnie i ekskluzywnie, a w dodatku na pokładzie samochód ma 9 miejsc siedzących i 1500 litrów objętości bagażnika (z możliwością powiększenia do 4900 l dzięki wyjmowanym siedzeniom). Traveller będzie dostępny w 3 długościach (od 4,6 do 5,3 m) przy wysokości jedynie 1,9 m, bardzo rzadkiej w segmencie, co gwarantuje Travellerowi dostęp do podziemnych parkingów.

zdjęcie: Peugeot


Dzięki takim wymiarom i zredukowanym zwisom nowy Peugeot jest bardzo zwrotny przy codziennym użytkowaniu, nawet w warunkach miejskich. Na liście wyposażenia są m.in. boczne przesuwane drzwi ze zdalnym elektrycznym zamykaniem, wyświetlacz Head-up Display, system odczytywania znaków drogowych z wyświetlaniem ograniczeń prędkości, otwierana tylna szyba, szklany dach, system aktywnego hamowania Active Safety Brake oraz system automatycznego przełączania świateł drogowych. Do tego nowa nawigacja sterowana głosem z odczytywaniem informacji o ruchu na drodze w czasie rzeczywistym, kamera cofania VisioPark 1 z widokiem przestrzennym na tył 180 ° i zoomem na widok z tyłu oraz system monitorujący zmęczenie kierowcy (zainstalowany po raz pierwszy w samochodzie marki Peugeot!). Auto będzie sprzedawane w wersji dla zwykłych (czytaj prywatnych) użytkowników bądź dla firm przewozowych (z inną konfiguracją foteli i jeszcze lepszym wyposażeniem).

zdjęcie: Peugeot

 

 

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie